Wysokość przedniego zderzaka od gleby

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marx
    Elegance
    • 2009
    • 865

    #26
    Zamieszczone przez YubY
    Proponowali jeszcze płytę pod silnik (pakiet na bezdroża) ok. 1800 zł.
    Za sama plyte czy caly pakiet? i tak niezle zdzierstwo, bo zamawiajac w nowym aucie placi sie 900zl i odnosze wrazenie, ze powinien to byc element obowiazkowy w O1.
    Do O2 raczej bym nie polecal - jeden z kolegow kupil do O2 i nieszczegolnie auto wygladalo (niestety zdjecia na forum juz nie ma)...

    Komentarz

    • kazik4x4
      RS
      • 2008
      • 2728

      #27
      17.5cm pod płytą silnika, 23cm od rantu zderzaka

      Ja po drobnych przeróbkach mam jeszcze na letnich 16" rant zderzaka 23cm od podłoża i 17,5cm prześwitu pod płytą silnika. Na zimówkach 17" dojdzie jeszcze ok 1-1,5cm w górę.
      I nie ma problemów z krawężnikami, zaspami, koleinami. A co do regulacji świateł - nie zauważyłem żeby oślepiały, na BT były ustawione prawidłowo.

      Komentarz

      • laurin
        Rider
        • 2009
        • 727

        #28
        hmmm... moze ktoś coś sie wypowie z xenonami bo domyślam sie ze kazik4x4 ich nie ma :-) nie ujmując jego furce

        Komentarz

        • pepiczek
          Ambiente
          • 2009
          • 146

          #29
          Zamieszczone przez Kmab
          Żona narzeka, że co krawężnik to zahacza przednim błotnikiem. Faktycznie coś w tym jest, bo ostanio jak jeździłem zaległe tematy pozałatwiać i co chwila parkowałem na mieście to sam zahaczyłem kilka razy.
          Moja O1 juz o ojca zaliczyla rozwalenie miski olejowej (ale to bylo totalne bezdroze, tereny pol irygacyjnych ...). Natomiast bardzo czesto slysze "szrummm" spod przedniego zderzaka na program zwalniajacych - a jade przepisowe 30 :-( A jak czasami jest gnoj zabrudzony i nie oznakowany to walne z 40km/h. Pomaga dodanie gazu tuz przed wjechaniem na prog, wtedy przod wyrywa do gory i jest OK.

          Natomiast juz 2x stracilem ten plastikowy, czarny element zderzaka wkladany na dol - chyba ktos tu pisal ze to wywalil po prostu. Wyrwalo mi przy tym dwa elementy plastikowe pod autem - idace od nadkoli (2 sruby) do zderzaka gdzie wchodza na zakladke w czarny element zderzaka. Rozerwalo sie jedno mocnowanie... pozniej te klapy plastikowe spadaly mi na dol podczas jazdy (powietrze je kierowalo ku asfaltowi) i plastikowa "zakladka" ktora wchodzila w zderzak i blokowala elementy sie starala jak na szlifierce. Zrobilem to tak ze przedziurkowalem plastik (takim urzadzeniem do robienia dziur w paskach skorzanych, w lidlu to sprzedaja czasami) i polaczylem ze zderzakiem opaskami do kabli (czarnymi!). Trzyma ladnie.

          Fajnie to wyglada, cofasz z parkingu (pi... wladze miasta za taki cholernie zwalony parking jeszcze chca kasy!) a tu zostaje cala czesc dolna zderzaka na chodniku. Ludzie sie gapia. Pozniej trzeba wyjsc z auta i to wlozyc na miejsce, zaskakuje, z tym ze plastikowe elementy te skrecane z nadkolami moga sie porwac i bedzie trzeba sztukowac.

          Zastanwiam sie czy nie mozna sciac tego fartucha dolnego z tego elementu plastikowego po prostu i tyle.

          Normalnie w podwozie mi nic nie wali, czy to progi czy polskie dziury, tylko te krawezniki sciagajace mi zderzak sa utrapieniem
          +LPG Elpigaz IV gen :-)

          Komentarz

          • adek81
            Drive
            • 2009
            • 41

            #30
            O1 jest strasznie niska, parkowanie na krawężnikach - tragedia,
            koszt wymiany 3 plastikowych osłon silnika niecałe 600 zł w aso, czas ok 1h

            na szczęście miska olejowa została tylko porysowana.

            nawet maluch jest w stanie wjechać na wyższy krawężnik niż octavia i tam zaparkować :/

            Komentarz

            • rkb
              RS
              • 2008
              • 2152
              • Rapid Spaceback (NH1)
              • CYVB 1.2 TSI 110 KM

              #31
              Chyba macie wyjeżdzone te zawiasy bo ja mam od 1.5 roku nowy (sprezyny i amorki ori takie jakie powinny byc) i nic nie hacze o krawezniki. dodatkowo z przodu lekko widac ze mam jaby "betonowa" skosna plyte pod silnikiem, wyglada tak mocarnie jak te w czolgu i jesli juz naprawde zdarzylo sie podjechac ryjem nad jakis mega kraweznik na parkingu to auto blokowala to pancerne cos pod autem, zderzak wchodził nad

              tu w srebrnej (nie moja) widac spora czest tej plyty. dobrze ze w ogole cos takiego jest


              to jest ta oslona pod silnik ?
              Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

              Komentarz

              • piotrw79
                Classic
                • 2009
                • 31

                #32
                A ja wstawiłem sobie gumy podwyższające zawieszenie. To działa bo jak mierzyłem wysokośc samochodu do nadkola to po zamontowaniu tych gum ( wkłada sie je w zwoje zprężyny na dole) okazało się że samochód jest wyżej o 2 cm . Chyba nieźle , można dodać jeszcze te tuleje między amortyzator a karoserie i czego chcieć więcej . Ale to chyba będzie za wysoko,myśle że gumy wystarcza , narazie ....
                1.9 TDI 90 KM 4.2 - 4.5 l/1OO trasa 6.2-6.5 miasto

                Komentarz

                • Noc
                  Ambiente
                  • 2008
                  • 120

                  #33
                  a na zawieszeniu gwintowanym da rade podnieść wyżej niż seria?
                  Założony gwint WEITEC :-D

                  Komentarz

                  • RS
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 238

                    #34
                    Witam
                    Niestety O2 FL , też niska .Wczoraj własnie zarysowałem :cry: ( spód przedniego zderzaka ) prawie miesieczne auto ( dzisiaj wizyta w ASO , zaprawka i po kłopocie ) W sumie nie wiem jakie sa opinie innych uzytkowników O2 FL , ja uwazam ze jest nisko ( tymbardziej iz nie ma platkiowej nakładki , tylko zywy polakierowany zderzak ) Wczesniej jedziłem Fordem Fusionem ( takia wysoka Fiesta ) , z tąd moze przyzwyczajenie ( albo brak czujnosci ) w stosunku do wysokich krawęzników
                    Pozdrawiam

                    Komentarz

                    Pracuję...